20 Ekim 2015 Salı

Nivea Nemlendirici BB Krem

Günaydınlar. :)
Bugünde size Nivea'nın BB kremini inceliyorum.  Benim tercihim ilk olarak Garnier'di, çokta memnundum ama Nivea'yı indirimde görünce bi deneyim dedim.


Öncelikle çok ince bir yapısı var. Sürümü kolay. Ama en sevdiğim yanı ise çok hoş kokması. Renk eşitlemesini de sevdim, ama sanki biraz fazla parlatıyor yüzü.

Nemlendirmesi gayet güzel ayrıcı SPF 15 güneş koruma faktörüne sahip. Kapatıcılığıda pek yok bu özelliğide kötü ama o kadar göze çarpmıyor. Ben kesinlikle üstüne kapatıcı kullanıyorum.


Alırken ilgili kişiye orta ton istiyorum dediğimde bana tek rengi var dediğinde şaşırdım. Bu yönü fazla eksi. 
Genel olarak memnunum deneyin derim :)

Siz hangi BB kremleri kullanıyorsunuz, lütfen benimle paylaşın 

Hoşçakalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder