18 Ekim 2015 Pazar

Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar. :)

Piyasada ki en bilinen iki makyaj temizleme suyunu karşılaştıracağım; 

Garnier ve Loreal Paris.



Öncelikle ben normalde Loreal kullanıyordum ta ki ikisinin karşılaştırmalarını okuyana kadar. Neredeyse herkes Garnier'i daha çok beğendiklerini yazmışlardı. Hal böyle olunca alıp denemeye karar verdim. Veee;
İyi kide almışım diyorum. Kesinle çok daha iyi temizliyor. Üstelik indirimsizken Loreal 17 TL civarı Garnier 18 TL civarı. Hem 200 ml hem daha kötü temizliyor bir de aynı fiyatı istiyor.
Yok canım kalsın! 
Ama şunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Garnier'in tek kötü tarafı Loreal'e göre daha fazla kokuyor. Yüzünüze kimyasal sürdüğünüzü hissettiriyor. Tabi ki buram buram kokmuyor ama burnunuza götürdüğünüzde biraz rahatsız ediyor sanki :)

Siz hangisini daha çok seviyorsunuz ve neden? Lütfen benimle paylaşın :)

Hoşçakalın. :)

2 yorum:

  1. Ben ikisini de kullanmadım ama Garnier hakkında kutuplaşma var. En iyisi deneyip karar vermek, dimi?:)) İnstagram'dan takipleşiyoruz ve seni buradan da ekledim. Bana da beklerim... www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. NOT: Eğer blogunu tanıtmal istiyorsan Gri palyaçonun blog keşif etkinliğine katıl, linki blogumdaki yazıda bulabilirsin...

    YanıtlaSil